|
| Képességek | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:13 pm | |
| Minden Yōkai elsődleges különleges képessége hogy egy speciális kisugárzás veszi őket körbe. Ez azt jelenti, hogy az emberek nem szívesen mennek a közelükbe. Ez minden démonnál jelentkezik, egyik sem tudja elrejteni. Ezért van az hogy az emberek állandóan bántják őket. Ezen kívül minden egyes fajnak meg van a maga különleges képessége | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:14 pm | |
| Vámpír: Nagyon jók a reflexeik, illetve gyorsan regenerálják a sérüléseiket. Ezen kívül még az alábbi képességekkel rendelkeznek:
Éles Érzékek: A vámpír kiválasztja az egyik érzékszervét, amitől az élesebb lesz. Így akár képes távolabb látni, jobban meghallani dolgokat. A szaglást és a tapintás is lehet fokozni a segítségével. Viszont van egy nagy hátránya a képességnek. Ha a felfokozott érzékszervet hirtelen erős inger éri, akkor részlegesen elveszítheti azt. Például ha a vámpír szemei élesednek ki és hirtelen bele világítanak a szemébe, akkor megvakulhat pár percre vagy órára.
Hipnózis: A vámpír belenéz a célpont szemébe, majd kiad neki egy parancsot. Ezután a célpont minden tudásával teljesíti azt. Könnyen észre lehet venni, hogy ki van a hatása alatt: A hipnotizált egyének tekintete üres és semmivel sem foglalkozik, ameddig nem teljesítette a parancsot. A parancs lehet egyszerű vagy összetett, illetve időzíteni is lehet. A parancs kiadásáig szemkontaktus szükséges. A hatás megtörhető! Ha valakinek erős az akarata, azon nehezebben lehet használni ezt a technikát. Ha a hipnotizált egyént valaki megüti, vagy valamilyen ellenséges módon cselekednek ellene, akkor megszűnik a hatás.
Köddé Válás: A vámpír képes eltűnni a tekintetek elől. Ez az egyik pillanatról a másikra történik. Lényegében ilyenkor a teste vissza veri a fényt. Éppen ezért ebben az állapotban csak lassan lehet mozogni, különben feltűnik, hogy valami mozog.
Alakváltás: A vámpír képes felvenni egy denevérraj alakját és úgy utazni. Így képes nagyon nagy távolságot megtenni rövid idő alatt.
Őrület: A vámpír kisebb illúziókat kelt, amivel képes megzavarni az áldozatát. Ez lehet olyan hogy a célpont azt érzi, hogy figyeli, vagy mintha valaki elment volna mögötte. Csak kisebb illúziókat lehet vele létrehozni, amelyek maximum egy érzékszervre hatnak.
A vér ereje: Ha a vámpír megitat egy halandó embert a saját vérével, abból Ghoul lesz.
Dámpír képességek:
Hipnózis: A dámpír belenéz a célpont szemébe, majd kiad neki egy parancsot. Ezután a célpont minden tudásával teljesíti azt. Könnyen észre lehet venni, hogy ki van a hatása alatt: A hipnotizált egyének tekintete üres és semmivel sem foglalkozik, ameddig nem teljesítette a parancsot. A parancs lehet egyszerű vagy összetett, illetve időzíteni is lehet. A parancs kiadásáig szemkontaktus szükséges. A hatás megtörhető! Ha valakinek erős az akarata, azon nehezebben lehet használni ezt a technikát. Ha a hipnotizált egyént valaki megüti, vagy valamilyen ellenséges módon cselekednek ellene, akkor megszűnik a hatás.
Éles Érzékek: A Dámpír kiválasztja az egyik érzékszervét, amitől az élesebb lesz. Így akár képes távolabb látni, jobban meghallani dolgokat. A szaglást és a tapintás is lehet fokozni a segítségével. Viszont van egy nagy hátránya a képességnek. Ha a felfokozott érzékszervet hirtelen erős inger éri, akkor részlegesen elveszítheti azt. Például ha a Dámpír szemei élesednek ki és hirtelen bele világítanak a szemébe, akkor megvakulhat pár percre vagy órára.
Állati szolga: Hasonlít a hipnózishoz, viszont ez állatokra hat. Az adott állat szemébe kell nézni, majd amikor aktiválja a Dámpír a képességet, az állat teljesíteni fogja minden kívánságát. Viszont a hatása teljesen más, mint a hipnózisé. Az állat nem agyatlanul fogja teljesíteni a rá bízott feladatot, hanem az intelligenciájának megfelelően. Ezenkívül, ha egy állaton már használták a képességet, akkor az vonzódni fog a Dámpír iránt és meglehet hogy hű társ lesz belőle.
Elme olvasás: A képesség segítségével a Dámpír képes letapogatni mások elméjét. Így a környezetében lévők közül meg tudja állapítani, kik veszélyesek számára, illetve hogy kinél lehet számítani egy esetleges balhéra. A képesség csak kis méretű letapogatásra képes, ezért a Dámpír nem tud szabadon olvasni mások gondolataiban.
| |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:15 pm | |
| Succubus: A Succubus-ok elsődleges különleges képessége, hogy a szárnyaik segítségével képesek repülni. Azonban ezen kívül még rendelkeznek más képességekkel is. Ezek a következők:
A Végzet Csókja: Ha valakit megcsókol a Succubus, akkor az élete végéig a kedvese lesz. Ezt a szerelmet semmivel sem lehet feloldani, még maga a Succubus sem tudja hogyan kell. Ha valaki megkapja ezt a csókot, állandóan a Succubus kívánságát fogja lesni.
Bűbáj: Hasonlít a vámpírok hipnózisára. A Succubus belenéz az áldozata szemébe, majd aktiválja a képességét. Ettől az illető lesni fogja a Succubus minden kívánságát, nem tud neki ellenállni. Az erős akaratú személyek ellen más női praktikákat is be kell vetni, hogy hasson a technika. A hatás megszüntethető ha mondjuk az elbájolt személyt megütik.
Áhitat: A képesség a Succubus kisugárzását növeli meg. Ha belép egy terembe, akkor mindenki a közelébe akar kerülni, ha mond valamit akkor az erős akaratúakat kivéve mindenki egyetért vele. Ha eltávolodik ezektől a személyektől, akkor azok emlékezni fognak a Succubus-ra, illetve arra is, amit mondott.
Karmok: A Succubus a képessége segítségével karmokat növeszthet az ujjaira(a lábujjaira is). Ezek hossza maximum a 40 cm-t érhetik el. Annyira élesek, hogy a fákat könnyedén át lehet vágni velük.
Illúzió: A Succubus képes minden érzékre ható illúzió létrehozására.
Incubus: (ugyan azokat a képességeket tudják használni, mint a Succubus) A Succubus-ok elsődleges különleges képessége, hogy a szárnyaik segítségével képesek repülni. Azonban ezen kívül még rendelkeznek más képességekkel is. Ezek a következők:
A Végzet Csókja: Ha valakit megcsókol az Incubus, akkor az élete végéig a kedvese lesz. Ezt a szerelmet semmivel sem lehet feloldani, még maga az Incubus sem tudja hogyan kell. Ha valaki megkapja ezt a csókot, állandóan az Incubus kívánságát fogja lesni.
Bűbáj: Hasonlít a vámpírok hipnózisára. Az Incubus belenéz az áldozata szemébe, majd aktiválja a képességét. Ettől az illető lesni fogja az Incubus minden kívánságát, nem tud neki ellenállni. Az erős akaratú személyek ellen más női praktikákat is be kell vetni, hogy hasson a technika. A hatás megszüntethető ha mondjuk az elbájolt személyt megütik.
Áhitat: A képesség az Incubus kisugárzását növeli meg. Ha belép egy terembe, akkor mindenki a közelébe akar kerülni, ha mond valamit akkor az erős akaratúakat kivéve mindenki egyetért vele. Ha eltávolodik ezektől a személyektől, akkor azok emlékezni fognak az Incubus-ra, illetve arra is, amit mondott.
Karmok: Az Incubus a képessége segítségével karmokat növeszthet az ujjaira(a lábujjaira is). Ezek hossza maximum a 40 cm-t érhetik el. Annyira élesek, hogy a fákat könnyedén át lehet vágni velük.
Illúzió: Az Incubus képes minden érzékre ható illúzió létrehozására. | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:16 pm | |
| Yuki-onna:
Hőmérséklet Csökkentés: A Fagykirálynő ezzel a képességével képes lecsökkenteni a környezetében a hőmérsékletet. Pár pillanat alatt képes elérni a mínusz fokot és az alá menni.
Jégkarmok: A Yuki-onna a segítségével jégbe borítja az ujjait, így azokból hatalmas karmokat hoz létre.
Jégmásolat: A használó a segítségével képes a jégből tökéletes klónokat/másolatokat létrehozni. Ezek kétféleképpen nézhetnek ki: Az egyiknél csak 1 másolatot készít, de azt tökéletes klón lesz, külsőre ugyanúgy néz ki mint a Yuki-onna. A másiknál pedig több másolatot hoz létre, de azok kristályos külsejűek lesznek.
Jégdárda: A Fagykirálynő a célpontra mutat, majd a ruhája ujja alól, vagy a saját ujjából hegyes jég „dárdák” repülnek az adott irányba.
Jégalkotás: A Yuki-onna különböző formájú, illetve nagyságú jeget képes létrehozni. Így csinálhat jégfalat maga elé.
Mizu-onna: A Mizu-onna a víz szülötte, így képesek a víz alatt is lélegezni. Ezenkívül az alábbi képességekkel rendelkeznek.
Víz Manipuláció: A démon képes irányítani és formálni a közelében lévő vizeket, illetve befolyásolni annak hőmérsékletét is. Így lehet, hogy a víz egy sárkány fejét formálja, vagy esetleg egy ostorét.
Eső Idézés: A démon hatalmas esőt képes maga körül létrehozni. Általában ezt szokták használni víz létrehozására. Az eső hevességét a démon szabadon manipulálhatja, így akár pár perc alatt több méteres esővizet hozhat létre. A képesség különlegessége, hogy zárt térben is működik.
Víz Zár: A démon a környező vizek segítségével körbe vesz valakit és egy burkot hoz létre körülötte. Ha a démon nem vigyáz, akkor a célpont bele is fulladhat a vízbe.
Víz Alak: A démon ezzel a képességével képes az egész testét átalakítani vízzé. Ebben a formában nem lehet megsebezni fizikai támadásokkal.
Buborék: A démon a vízben képes létrehozni egy levegő buborékot. Ha a buborékot valakinek a fejére helyezik, az képes lesz a víz alatt lélegezni. Azonban ha a buborék megsemmisül, akkor nagyon gyorsan a felszínre kell úszni, ha nem akarunk megfulladni.
Simo-otoko
Hőmérséklet Csökkentés: A Simo-otoko ezzel a képességével képes lecsökkenteni a környezetében a hőmérsékletet. Pár pillanat alatt képes elérni a mínusz fokot és az alá menni.
Jégkarmok: A démon a segítségével jégbe borítja az ujjait, így azokból hatalmas karmokat hoz létre.
Jégmásolat: A használó a segítségével képes a jégből tökéletes klónokat/másolatokat létrehozni. Ezek kétféleképpen nézhetnek ki: Az egyiknél csak 1 másolatot készít, de azt tökéletes klón lesz, külsőre ugyanúgy néz ki mint a démon. A másiknál pedig több másolatot hoz létre, de azok kristályos külsejűek lesznek.
Jégdárda: A Simo-otoko a célpontra mutat, majd a ruhája ujja alól, vagy a saját ujjából hegyes jég „dárdák” repülnek az adott irányba.
Jégalkotás: A démon különböző formájú, illetve nagyságú jeget képes létrehozni. Így csinálhat jégfalat maga elé. | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:16 pm | |
| Boszorkány: Mivel a Boszorkányok nem számítanak valódi démonnak(inkább csak féldémonnak tartják őket), ezért különböző praktikákat találtak ki:
Élő talaj: A boszorkány varázslatára a padló megelevenedik, és csapdába ejti azokat, akik a területen belül állnak. A célpontok térdtől lefelé a padlóba ragadnak, és nem szabadulhatnak, amíg a boszorkány fel nem oldja, vagy látótávolságon kívülre nem esik.
Rettegés: A boszorkány rámutat valakire a varázspálcájával, majd ha használja ezt a varázslatot, akkor a célpont rettegni és menekülni kezd.
Bűbáj: A boszorkány rámutat valakire a varázspálcájával, majd használja a varázslatot. Ettől az illető lesni fogja a boszorkány minden kívánságát, nem tud neki ellenállni. Az erős akaratú személyek ellen más női praktikákat is be kell vetni, hogy hasson a technika, azonban célpont érdeklődni kezd a boszorkány iránt. A hatás megszüntethető ha mondjuk az elbájolt személyt megütik.
Átváltoztatás: A boszorkány képes átváltoztatni másokat valamilyen állattá. Ez csak 1 fajta állat lehet, amit a boszorkány még a tanulás alatt sajátít el. Így ha valaki a békává változtatást tanulta az később nem alakíthat át másokat nyúllá. A varázslat egy csókkal megtörhető. A csók után a varázslat áldozata azonnal visszaváltozik.
Repülés: A boszorkány vagy egy tárgyat, vagy saját magát képes megbájolni. Ha egy tárgyat bájol meg, akkor a tárgy segítségével bármikor repülni tud, nem kell semmilyen koncentráció. Általában ezt szokták alkalmazni, így láthatjuk a tipikus boszorkányt, amint seprűre ül és elrepül az éjszakában. A másik változatnál a boszorkány saját magán alkalmazza a varázslatot, ekkor a hátán szárnyak nőnek és úgy lesz képes repülni.
Telekinézis: A boszorkány rámutat valamivel a varázspálcájával, majd a varázslat segítségével szabadon tudja mozgatni a tárgyat a levegőben. A segítségével meg lehet állítani repülő tárgyakat.
Állati szolga: A boszorkány a képesség segítségével bármilyen állatot(macska, denevér, kutya stb) képes megnöveszteni és vadabb kinézetűvé tenni(hosszabb karmok, nagyobb száj és fogak stb). Az állat ezután a boszorkány minden parancsát teljesíti.
Mennydörgés: A boszorkány dühösen varázsolni kezd,, amitől először a levegőbe emelkedik, majd villámok csapnak le az égből. A villámokat nem képes irányítani, az véletlenszerűen csapnak le, így akár még a boszorkány segítői is megsérülhetnek. Ha a boszorkányt éri el egy villám, akkor ő azt képes tovább "dobni".
Fegyelmező ige: az animében jól ismert 1 lavor esik az áldozat fejére a semmiből. Természetesen ez a tárgy nem kötelezően lehet más tárgy is pl: virág cserép, üllő, stb stb. Ez a képesség az áldozatnál kisebb meg lepődéssel és fej puklival jár, esetleg ki is dőlhet pár percre.
Nemiség átka: A varázslattal a boszorkány képes a célpontja nemét felcserélni: ha fiú volt akkor lány lesz belőle, ha lány akkor pedig fiú.
Jövendölés: A varázslat segítségével a boszorkány képes a jövőbe látni. A varázslat minden boszorkánynál máshogy néz ki: van aki kártyából, vagy más segédeszközből jósol, van aki egyszerűen csak becsukja a szemét és koncentrálással tekint az eljövendőbe.
Bájital készítés: A Boszorkányok képesek varázsfőzetek készítésére, de ehhez kell egy varázskönyv, vagy egy tanár aki megtanítja azokat. Különböző bájitalok léteznek, ezek többsége az érzelmeket befolyásolják, esetleg a külső megjelenést tudják elváltoztatni.
Megtévesztés: A boszorkány meg sokszorozódik így képes egyszerre az adott helyen ön magából akár 10 létre hozni. De ezek persze mind látszatok ugyanis ezek a boszorkányok nem valódiak.
Átokcsapás: A boszorkány ezzel a varászlattal képes rossz szellemeket megidézni és az átka célpontjára uszítani őket. Ez eredményezhet balszerencsét, betegséget, családtagok hirtelen elvesztését, bármit. Ezt a boszorkány határozza meg. Azonban hetente csak egy átkot lehet kimondani. Ha a boszorkány többel próbálkozna, akkor fenn áll a veszélye, hogy a rossz szellemek ellene fordulnak.
Főzetek: Megjegyzés: A főzetek készítését bárki elsajátíthatja, aki szeretné. Ezt azonban be kell jelenteni és el kell járni a megfelelő órára.
Szerelmi báj ital: Aki meg issza abba lesz szerelmes akinek a haját a főzetbe főzték. Méreg: lassan és fájdalmasan el pusztít bárkit. Ellen méreg: gyorsan hatástalanít ja a méreg hatását Nővesztőszer: bármit és bárkit meg nő veszt. Semlegesítő: Bármelyik főzetett hatását képes semlegesíteni. | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:17 pm | |
| Vérfarkas: A Vérfarkasokat az ügyesség démonainak szokták nevezni. Nagyon ügyesek, gyorsak, illetve a regeneráló képességük hihetetlen. Azonban ha ezüsttel sebzik meg őket és az ezüst tárgy a testükben marad, akkor azt a sérülést nem képesek begyógyulni, kivéve ha az ezüst távozott a szervezetből. Ezenkívül a hallásuk és a szaglásuk is nagyon jó.
Gyorsaság: A Vérfarkasokat az ügyesség démonainak szokták nevezni. Ez a képességük az ügyességükön alapul, de a hatalmas sebességüket máshogy képesek elérni. Teliholdkor a sebességük a sokszorosára nő. Azonban ha a hold takarásban van, akkor lassabbak lesznek. Ez viszont nem azt jelenti, hogy olyan lassúak lesznek mint az emberek. Valód i alakjukban az embereknél sokkal gyorsabbak, viszont a mozgásukat mindenki látja.
A Vadász Ordítása: A Vérfarkasok egy hatalmasat üvölt, amitől mindenki menekülni félni kezd. Az erős akaratúakat csak megijeszti, illetve folyamatosan félelemben tartja, de nem menekülnek el. Azonban ha valakinek gyenge az akarata, akkor az menekülni fog, ameddig csak tud. Általában vadászat előtt szokták használni.
A Düh Ereje: Hasonlít az előző képességre. A Vérfarkas üvölt egyet, amitől a testét átjárja a düh. Ez azt eredményezi, hogy a fizikai ereje megnő és csak a harcra képes koncentrálni. Nagy hátránya, hogy ilyenkor a vérfarkas nem képes megkülönböztetni barátot az ellenségtől. Ha valaki megpróbálja leállítani, akkor azt is széttépi.
A Horda Észlelése: A Vérfarkas az erő segítségével képes megérezni a többi Vérfarkas jelenlétét.
Szellemutazás: A Vérfarkas szabadon vándorolhat a démonok és az emberek világában. Ez állítólag azért van, mert a Vérfarkasok a két világ közötti kapocs. Egyes legendák szerint a Vérfarkasok fogják megmenteni az emberek világát a démonoktól.
Gyógyító vér: A vérfarkasok képesek begyógyítani minden sérülést, amit nem az ezüst okoz. Ha viszont valakit megitatnak a vérükkel, akkor az illető meggyógyul. Így gyógyíthatnak ki valakit valamilyen betegségből, esetleg egy komolyabb, halál közeli sérülésből is stabil állapotba hozhatják. Azonban, ha valaki túl sok vérfarkasvért fogyaszt, az halálos lehet a számára. Az ilyen vér, csak kis mértékben orvosság, nagy mennyiségben méreg! | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:17 pm | |
| Sárkány: Tüzes lehelet: A leggyengébb sárkányok is képesek tüzet fújni. A tüzük a kis öngyújtó lángjától a 10-11m lángcsóvákig terjedhet.
Pokol tekintete: A sárkány behunyja a szemét és amikor kinyitja az vöröses sárga színben ég (Mint szauron szeme). Ha valaki a sárkány szemébe néz miközben az a varázslatot használja, úgy érzi mintha egy tűzgyűrű lenne körülötte, és ha bármerre elmozdul, úgy érzi mintha égetnék. Csakis erős akaratúak képesek kitörni.
Tűz manipulálás: Ha a tüzet nem is a sárkány okozta a gondolat erejével képes irányítani, enyhíteni, vagy épp felerősíteni a tüzet.
Démoni aura: A sárkány egy olyan aurát terjeszt ki ami az ellenségből kiűzi a bátorságot, és a magabiztosságot. Csakis erős akaratú személyek tudnak ellenállni.
Sárkány düh: Ha a sárkányt életveszélybe sodorják, akkor az esetek többségében a sárkány ilyenkor felszabadítja a tartalékait és egy rövid erőre iszonyatos erőre tesz szert. Ez az idő nagyjából 5 másodperc, aztán a sárkány, ha nem is ájul el, de szörnyen gyengévé és védtelenné válik, így ha nem sikerült megúsznia akkor ki lesz szolgáltatva.
a leírást készítette: Jason Katsuro | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:17 pm | |
| Donar: Villanás: A Donar a segítségével sokkal gyorsabban képes mozogni. Lényegében egy egyszeri helyváltoztatásról van szó. A démon egy villanás kíséretében eltűnik, majd egy újabb villanás kíséretében megjelenik ott, ahol szeretne. Azonban csak kisebb távra alkalmas. Maximum 500m tehető meg így.
Villám csapás: A démon adott irányba mutat, majd egy villám csap ki a mutató ujja hegyéből. Az embereket ez képes azonnal megölni, azonban a démonokat csak hátra löki. Viszont ha túl sokszor találnak el ezzel egy démont, akkor az is megsérülhet, akár meg is halhat.
Telekinézis: A démon a segítségével alig észre vehető légáramlatot hoz létre, amivel képes mozgatni a tárgyakat. Ezenkívül még akár falat is hozhat létre ezzel az erővel, ami megállíthat valakit, illetve a segítségével el tudja lökni az élőlényeket.
Vihar hívása: A Donar a segítségével vihar felhőket hívhat a környékre. A képesség igen különös, mivel ha tiszta az ég akkor nagyjából egy óra alatt jön létre a vihar.
Vihar irányítása: A Donar a segítségével képes irányítani a már létrejött viharokat. Így akár szélvésszel sújthat egy területet, vagy a villámokon veszi át az uralmat és oda csap le velük, ahova csak akar. Nagyon kimerítő képesség, a diákok nem tudják rendesen használni, a felnőttek között is csak a legerősebbek. | |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Pént. Márc. 25, 2011 3:21 pm | |
| Angyal
Képességek : (minden angyalnak megvannak) Szárnyak: A faj mind három fajtája először szárnyakat növeszt, melyekkel képes repülni,(kb. 120 km/h sebességgel tudnak repülni.) valamint képes pajzsként használni a szárnyakat, melyek a fizikai és mágikus támadások egy részét képesek elnyelni.
Ugrás: A Danorok villanásához hasonló technika. Lényegében itt is csak egyszeri helyváltoztatásról van szó. Az angyal hirtelen eltűnik, majd 500m-es körön belül ott tűnik fel ahol akar. Egy angyal többször is képes egymás után használni ezt a technikát, bár ez nagyon lefáraszthatja.(Utazásra nem használható)
Aura: (Hasonlít az Incubusok és a Succubusok áhitatára.) Olyan aura lengi körül az angyalt, mely a körülötte lévőket megnyugtatja és biztonság érzetet ad nekik, emiatt, mindenki a közelében akar lenni és nagyon kedvelik a társaságát. (Az erősebb akaratúakra nem hat.)
Fehér angyal képességek Regenerálódás: A testén ejtett sebeket, szinte pillanatok alatt képes begyógyítani.
Gyógyítás: A mások testén keletkezett sérüléseket lehet vele gyógyítani. (Az angyal kezét a sebesültre helyezi, majd tenyeréből vakító fehér fény kezd áradni. Igazából ezzel magába szívja a beteg fájdalmát és sérüléseit, közben pedig magát gyógyítja.)
Fal: Lényegében egy láthatatlan falat hoz létre maga körül, ami megvédi minden nemű támadással szemben, bár a használónál erősebb démonok képesek áttörni rajta.
Láthatatlanság: Ha szárnyaival betakarja magát, képes láthatatlanná válni mások számára, így könnyebben képes elrejtőzni.
Angyalok éneke: Bárkit teljesen megnyugtat és elveszi az ellenfelek harci kedvét. (Az erősebb akaratúak meg tudják törni a hatást.)
Fekete angyal képességei Villám üvöltés: Az angyal, szájából egy fekete villámot okád ellenfelére, mely az embereket azonnal megöli, a démonoknak viszont csak kissebb sebzést okoz. (De ha többször eltalálnak vele egy démont, komolyab sérüléseket is okozhat. a villám haótávolsága 30m)
Erő: Ezzel a képességgel, hatalmas fizikai erőre lehet szert tenni, mely vetekszik a vámpírokéval.
Tollvihar: Képes tollait megkeményíteni, (így azok élesek lesznek) és ellenfelére zúdíthatja. (Ezután, azonnal új tollak nőnek a szárnyain.)
Félvér angyal képességei Regenerálódás : Képes begyógyítani sebeit, de sokkal lassabban, mint egy fehér angyal.
Gyógyítás: A mások testén keletkezett sérüléseket lehet vele gyógyítani. (Az angyal kezét a sebesültre helyezi, majd tenyeréből vakító fehér fény kezd áradni. Igazából ezzel magába szívja a beteg fájdalmát és sérüléseit, közben pedig magát gyógyítja.) De mivel a félvérek nem tudják magukat olyan gyorsan gyógyítani, közben érzik a sérült fájdalmát, ami hatalmas kínokat okozhat az angyalnak.
Fal : Egy láthatatlan védőfal, de ez csak fizikai támadások ellen alkalmas.
Láthatatlanság : Ha szárnyaival betakarja magát, képes láthatatlanná válni mások számára, így könnyebben képes elrejtőzni. De csak 1 percig tud láthatatlan maradni.
Angyalok éneke: Bárkit teljesen megnyugtat és elveszi az ellenfelek harci kedvét. (Az erősebb akaratúak meg tudják törni a hatást.) (Ezt a képességet ugyan olyan szinten képes használni, mint egy tiszta vérű.)
Villám üvöltés: Az angyal, szájából egy fekete villámot okád ellenfelére, mely az embereket azonnal megöli, a démonoknak viszont csak kissebb sebzést okoz. (De ha többször eltalálnak vele egy démont, komolyab sérüléseket is okozhat. a villám haótávolsága itt csak 15 m. )
Erő: Ezzel a képességgel, hatalmas fizikai erőre lehet szert tenni, mely kicsivel gyengébb, mint a vámpíroké. (Emelheti erejét egy vámpír szintjéig, de akkor fel kell áldoznia arra az időre a gyorsaságát és hamar ki is merül.)
Tollvihar: Képes tollait megkeményíteni, (így azok élesek lesznek) és ellenfelére zúdíthatja. (Lassabban nőnek vissza a tollai, mint egy tiszta vérűnek. Kb. 3 perc)
/Készítette: William Angel | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Képességek Szomb. Ápr. 02, 2011 11:29 am | |
| Masou Shoujo
Átváltozás/Hívó szó: Ha elmondják a varázsigét, akkor képessek felvenni a mágikus páncélükat. De csak akkor hatásos ha a fegyverük náluk van. A varázsigét lásd a leírásban.
Energiamanipuláció/Erecting Barriers: A három alaptechnika egyike. Erre minden Masou Shoujo képes. Erős koncentrálással képesek egy különleges "energiából" álló anyagot létrehozni, amit kedvük szerint képesek formázni. Ezt általában az ellenfél bebörtönözésére, vagy védelemre szokták használni. Pontosabban egy láthatatlan falat idéznek meg, amit kedvük szerint képesek nagyítani/kicsinyíteni.
Emlékezetmanipuláció/Memory Manipulation: Ez egy nagyon fontos technika, úgyanis ha egy ember véletlenül megtudja, hogy a lány egy MS, akkor az a lány megszegte a Masou Shoujo-k titoktartási fogadalmát, így nem használhat mágiát, és csak akkor kaphatja vissza, ha annak a halandónak kitörli az emlékezetéből, hogy ki is ő valójában. Persze ezt a baklövést lehet enyhíteni, úgyanis ha önszántából mondja el az MS, akkor ez a hatás nem lép fel. A kezdők könnyen elbakizhatják, és akár saját magukra is átrakhatják véletlenül.
Energiagömb: A három alaptechnika egyike. A Masou S. egy szivet formál a kezével, és ezután egy fénylő energialabda jelenik meg a kezében. Kezdésnek csak egyet tud egyszerre megidézni, de ha már sokat gyakorolt, akkor képes akár 10-et is megidézni egyszerre, sőt azokat képes a levegőben irányítani. A labda ereje felér egy áramütéssel, ezen kívül a labdák formáját, és színét kedvszerint lehet változtatni.
A Masou S. mivel egyediek, ezért mindegyiknek egyedi képessége van, ami legtöbbször a fegyverükhöz kötődik. Pl.: Ha a fegyvered mondjuk egy kard, akkor lehet egy olyan képességed, hogy például amihez hozzáér az megfagy, vagy esetleg képes lehetsz több kardot is megidézni. A képességeket ti is kitalálhatjátok persze ezt előtte nekem kell elküldeni, vagy meg kell pályázni.
A hozzászólást Shirayuki Mizore összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Dec. 24, 2011 9:57 pm-kor. |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Képességek Vas. Ápr. 10, 2011 1:45 pm | |
| Sötét Démon:
Sötét karmok: fekete sebeket okoz a testen amik fájdalmasan lassan gyógyulnak be.
Sötét érintés: az el talált testrész meg feketedik és használhatatlanná válik.
Egybe olvadás: beférkőzik a testbe és belülről bomlasztja szét.
Sötét árnyék: képes 1 sötét illetve árnyékos helyre időlegesen be olvadni.
Sötét elme ébresztés: mások elméjébe hatol és fel ébreszti vagy fel erősíti azok erejét. Ha egy boszorkányéba hatol be akkor képes vele össze kapcsolódni így mind kettőjük ereje meg nő. |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Képességek Vas. Ápr. 10, 2011 1:59 pm | |
| Szirén:
Szónikus himnusz: A szirének a szép hangjukat arra használják, hogy elcsábítsanak, vagy elaltassanak egy vagy több kiválasztott személyt.
Hangmanipuláció: Képessek a hang sebességét, erősségét, nagyságát manipulálni.
Sikoly: Ez csak akkor alkalmazható ha felvették a démoni alakjukat. A szirének sikítanak egyet, amitől szétreped bármilyen tárgy, ami a közelükben van. (Ablak, szikla, ajtó.) Ez a képesség emberekre süketítően hat.
Jégpajzs: A szirének egy csettintéssel képesek egy jégfalat idézni magukelé.
Vízsugár: A szirének akár emberi formában is képesek vízsugarat lőni a mutató újjukból. Ez felér egy slag erejével.
Állati komunikáció: Nagy nehezen, de képesek elsajátítani az állatok nyelvét, és így képesek nekik parancsolni. (Csak a vízi állatokét)
A hozzászólást Shirayuki Mizore összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Ápr. 15, 2011 4:11 pm-kor. |
| | | Aono Tsukune Admin
Hozzászólások száma : 63 Join date : 2011. Mar. 24. Age : 34
| Tárgy: Re: Képességek Vas. Ápr. 10, 2011 6:58 pm | |
| Kristály Vámpír
Képességek:
- Repülés: Ez alap képesség, ösztönös, és nem tanulható. Természetesen, csak feloldott állapotban használható. Maximális sebesség, a fizikai edzettségtől függ. A legnagyobb mért sebesség, 123km/h-volt eddig.
- Elemi manipuláció: Ez a Kristály Vámpír (továbbiakban KV.) saját elemére vonatkozik. Emberi alakban, gyengébb, de feloldott állapotban egy tűz elemű, akár egy felhőkarcolót is felrobbanthat. Több információ a fajleírásban található.
- Vámpírérzékek: Ez egy újabb ösztönös képesség. Emberi alakban is sokkal jobbak az érzékszerveik egy emberénél, de feloldott állapotban több ezerszer jobbak.
- Kristályzuhatag: Ez a képesség abból áll, hogy a KV csap egy hatalmasat a szárnyával, és több ezer apró kristály szilán repül nagy sebességgel a csapás irányába. Elég erős támadás, ami inkább tömegek ellen hatásos. Rengeteg gyakorlással, a kristály áradatot, akár fókuszálni is lehet, így alkalmas lesz egy célpont támadására is. (Csak feloldott állapotban használható.)
- Öngyógyítás: (A faj természetesen alapból gyorsan gyógyul, de ennek vannak határai.) A KV leválaszt egy kristályt a szárnyáról, és megeszi. Ekkor az összes addig szerzett sebe begyógyul, és 1 percig 120%-os lesz az ereje minden téren. Az idő lejártával, legyengül, a meglévő kristályoknak megfelelő mértékre, de a sérülései begyógyultak maradnak. 1 hét a kristályok visszanövése számtól függetlenül, mintha csak letörtek volna. (Csak feloldott állapotban alkalmazható.)
- Vakítás: A KV kristályai alapból túlvilági fényben derengenek, a kristály színének megfelelően. Mikor ezt a képességet aktiválják, a kristályok hírtelen elsötétednek, és vakító fénnyel felvillannak, elvakítva ezzel 10m-es körzetben mindenkit, akit nem takar el valami. Ez kiváló menekülő technika.(Csak feloldott állapotban használható.) | |
| | | William Wandern Admin
Hozzászólások száma : 229 Join date : 2011. Jun. 19.
| Tárgy: Re: Képességek Hétf. Szept. 05, 2011 4:00 pm | |
| Nos az embereknek igazság szerint nincsenek különleges képességeik mint a démonoknak. De ők is rendelkeznek olyan képességekkel amivel könnyen szembeszállhatnak velük. Például azon képességük hogy gyorsan képesek felismerni és elsajátítani dolgokat. Egy kis gyakorlásra szánt idővel reflexeik és és gyorsaságuk vetekedhet a lassabb démonokéval. Erejükre is ugyan ez jellemző. De viszont nem ez teszi őket még is egy veszélyes ellenféllé. Hanem hogy minden "vadász" képes egy fegyvert mesterien használni és forgatni azt. A fegyvereknek számos variációi előfordultak már a körükben de ezeket az akadémián elrejtve tartják vagy mindig maguknál. Ezek a fegyverek széles skáláján bármik lehetnek de nem lehet modern fegyver. Mivel a diszkréció elengedhetetlen az ő körükben ezért ilyesmivel nem kelthetnek feltűnést. Végül pedig a legnagyobb fegyverük az eszük amellyel képesek csapdákat is állítani akár vagy kiváló taktikákat felállítani. | |
| | | William Wandern Admin
Hozzászólások száma : 229 Join date : 2011. Jun. 19.
| Tárgy: Re: Képességek Kedd Szept. 20, 2011 4:38 pm | |
| Herba Fairy / Növény Tündér
- Elemi Manipuláció: Az elem manipulálása. Tenyésztett E. Tündéreknél egy lehetőség van:Kevert elem(Vagy, ami a gyakorabbik eset, csak az egyik elem birtoklása, a domináns génnel együtt) (Az elemek birtoklása Fény Tündér esetén gyógyítást, védekező varázslatokat sejtet, a Sötétség tündéreinél ellentétben ez támadó varázslatokat, illetve egy speciális technikát, az energiájuk fizikai fegyverré alakítását jelenti, mintha fegyvereket 'idéznének")
- Pollenek: Pollenek elszórása, főleg tavasszal erős ez a támadás, és főleg allergiásokra hat, nagymértékben azonban rejtőzködésre, megzavarhatásra is használható
- Emlékezet Kitörlése: Mikor egy orvos meglátja, hogy a betege nem vérzk, mikor feltűnik egy nő hátán a virága, mikor látják az elemi manipulációt... Emlékezet kitörlése. Csak embereken hat. | |
| | | William Wandern Admin
Hozzászólások száma : 229 Join date : 2011. Jun. 19.
| Tárgy: Re: Képességek Szomb. Aug. 25, 2012 6:56 pm | |
| A Temporum Fairy-k ereje az évszakokhoz köthető, mint már mondtam. Képességüket akkor kapják meg, mikor megszületnek, abban a hónapban. Minden fajnak van külön menekülő módszere illetve minden tündér az adott hónap egyik csillagképén ábrázolt dologgá tud változni(Ez általában egy előnyös tulajdonságú állat(lista alul). Az adott évszak idejekor az ahhoz kapcsolódó erejű tündérek egy kicsit erősebbek lesznek, illetve nagyobb lesz az állóképességük. Tél: A téltündérek nagyban hasonlítanak a Yuki-onna fajhoz. -Teremtés: Hó és jég teremtése. Minél melegebb van, annál nehezebben, kimerítőbben, gyengébben használják. -Irányítás: Jég és hó irányítása. Hátrányai az, hogy melegben elolvadhatnak. -Hópihévé válás: A téltündérek menekülő módszere. Hópihékké változnak, így elmenekülve. A hátránya az, hogy a szélre vannak bízva. Tavasz: -Növénymanipuláció:Növekedés gyorsítása/lassítása, egyéb irányítások -Kommunikáció: Az állatokkal való kommunikálás, alapvető jeleket értenek. Bizonyos szinten növényekkel is tudnak 'kommunikálni" -Vágóeszközök: A Tavasztündérek békés természetűek általában, de ez egy gyengébb támadás. Virágokat és/vagy leveleket fájdalommentesen leválnak a szárukról, egy villanással élesek lesznek, majd a célpont felé irányulnak. -Vihar: Tavasszal sok vihar van, ezért a Tavasztündérek képesek a viharkavarásra. Csak létrehozni, irányítani nem tudják. -Virágszirommá válás: A Tavasztündérek szoktak így elmenekülni. A szárnyukhoz hasonló színű virágszirmokká változnak. A szélre vannak bízva olyankor. Nyár: -Fényteremtés: Képesek fényt teremteni. -Fénymanipuláció: A fény irányítása, akár ők hozták létre, akár nem. Meggyújthatnak vele valamit, de a tüzet már nehezen irányíthatják. -Zápor: A Tavasztündétekéhez hasonló képesség, de maximum csak pár percig képesek fenntartani. -Fénnyé válás: A Nyártündérek menekülő módszere. Fénygömbbé változnak. Hátránya az, hogy árnyékos helyen könnyen észrevehető, hova mennek. Ősz: -Rothasztás: Amihez hozzáérnek, elkezd elrothadni. Minél erősebb a tündér, annál gyorsabban. -Mocsár: Folyóssá teszi az ellenfél lába alatt a talajt, az akár bele is fulladhat. -Vihar létrehozás: Ők is képesek vihar létrehozására, ám ők irányítani is tudják. Képesek viharfelhővé is változni. -Falevéllé válás: Őszhöz illő sárgás-barnás-vörös levelekké változnak. A szélre vannak olyankor bízva. Írta: Knightlady
Az állatok listája : Őszi csillagképek: Pegasus (Pegazus) Aries (Kos) Pisces (Halak) Capricornus (Bak) Cetus (Cet)
Téli csillagképek: Cancer (Rák) Lynx (Hiúz) Taurus (Bika) Canis Minor (Kis Kutya) Monoceros (Egyszarvú) Eridanus (Eridánusz) Canis Maior (Nagy Kutya)
Tavaszi csillagképek: Leo (Oroszlán) Corvus (Holló) Hydra (Északi Vízikígyó)
Nyári csillagképek: Cygnus (Hattyú) Vulpecula (Kis Róka) Serpens (Kígyó) Aquila (Sas) Delphinus (Delfin) Scorpius (Skorpió) | |
| | | Sendō Yukari Admin
Hozzászólások száma : 71 Join date : 2011. Nov. 19.
| Tárgy: Re: Képességek Hétf. Aug. 27, 2012 7:43 am | |
| Macskadémon
Erő-egészség-agilitás: a macskadémonok elsődleges erőssége saját testük, részletek a fajleírásban
Macskanyelv: a kistestű macskafélék megértik a macskadémonok nyávogásait és ez fordítva is igaz, így viszonylag szót tudnak érteni velük és ha a macskáknak kedvük van rá akkor néha hallgatnak is rájuk. Érdekes példaképp a szóértésnek köszönhetően megértik hogy mijük fáj a sérült és beteg macskáknak, akiknek így nagyban segítik a túlélési esélyeiket az állatorvosnál, hiszen azok így meg tudják rajtuk keresztül mondani panaszaikat
Látás: habár mindig is jól látnak a sötétben, feloldott állapotukban ez sokszorosan megerősödik. További különlegességként ilyenkor a hirtelen fényvillanásoknak is jól ellenáll a szemük
Warlock
Tárgy bűvölés: saját hatalmából a warlock egy élettelen tárgyba transzferál át, mely ezáltal előnyös vagy hátrányos tulajdonságokkal, képességekkel ruházza fel viselőjét. A tárgyat az átadott hatalomtól csakis az azt elbűvölő warlock képes megfosztani, ám komolyabb "talizmán" esetén ez nem biztos hogy lehetséges. A bűvölés nem egy pillanatról a másikra történő művelet, percektől akár egy teljes napig is tarthat attól függően hogy mennyire erős tulajdonság a cél. Példák: szaglás erősítő gyűrű, elektromosan sokkoló sétapálca, igazmondó nyakkendő, álmosító férfi alsónadrág
Lángok tánca: a warlock gondolatával a már égő tüzet képes manipulálni és kicsi, ám nem elhanyagolható mértékben erősíteni annak erejét. Tüzet nem képes teremteni
Árnyéktánc: a warlock saját és mások árnyékait képes manipulálni, illetve esetenként ráeresztheti bizonyos személyekre, akik ezidő alatt gyakorlatilag megvakulnak, de más érzéküket nem befolyásolja. Árnyat nem képes teremteni, azonban nagy erőkifejtéssel képes néhány másodpercre az irányított árnyat megszilárdítani, így tehát vágni és szúrni vele alaktól függően. Ez utóbbit azonban naponta csupán néhány alkalommal lehet használni, mivel kimerítő még a tapasztalt warlock számára is
Jövendölés: megegyezik a boszorkányok ezen képességével, annyi külömbséggel hogy habár minden meglátott információ pontos, azokról csak rébuszokban képes a warlock beszélni
Értelem szava: befolyásolás. Megfelelő gyakorlattal és koncentrációval, a warlock szavai ésszerűen hangzanak hallgatóinak. A célpont természetesen "hallgathat a szívére", és a képesség nem ad a warlock számára irányítást felette. Azonban minél intelligesnebb valaki, annál nehezebb a képességnek ellenállni (értelemszerűen buta és egyszerű gondolkodású karakterek szinte teljesen immunisak rá)
Holtak kapuja: a warlock képes kapcsolatba lépni a holtakkal a "hagyományos módszerek" nélkül is, illetve nagyobb biztonságot élvez a másvilágiak haragjától, alkalmanként remek szelleműzővé téve őt
Holtak gyötrése: igen képzett warlock képes nem csupán kapcsolatba lépni elhunyt lelkekkel, de akár befolyást is szerezhet felettük, kik így elvégezhetnek számára hatalmukban lévő feladatokat. Persze az ímmel ámmal ilyesmivel próbálkozó tapasztalatlan warlock könnyen ráfázhat
Telekinézis: a warlock képes távolságból mozgatni kissebb tárgyakat melyeket egyébként lát is. Főként olyan tárgyak ezek, melyeket puszta kézzel is elbírna
Átok: egy kimondottan ritkán használt képesség, ami viszont magáért beszél. Többnyire csak az átokszóró veheti le, azonban egy tapasztalt boszorkány némi idő rááldozásával képes lehet levenni, kivétel ha ő maga az áldozat
Nem a bűvöletnek: passzív képesség, a warlock az érzelmekre ható bűvöleteknek ellenálló, de nem a végsőkig
Elemi ellenállás: ez a képesség félig-meddig passzív, s védelmet jelent az alap és kombinált elemi támadások ellen. Gyengébb támadásokat testük elnyeli míg a komoly támadások nem feltétlenül halálosak számukra. Azonban egyszerre csak egy elemnek képesek ellenállni és legalább egy perc koncentráció szükséges ahhoz hogy átálljanak egy másik elemi védelemre, így nem feltétlenül hasznos képesség
Negáció: a warlock képes kisebb ráható külső varázslatok, nem fizikai támadások semlegesítésére, feltéve ha tudatában van azoknak
Istenek haragja: "boszorkányságellenes" vallási szent helyeken a warlock legtöbb képességei nem működnek megfelelően. Kivételt ez alól a lángok tánca, értelem szava, nem a bűvöletnek, valamint a holtak kapuja képez | |
| | | William Wandern Admin
Hozzászólások száma : 229 Join date : 2011. Jun. 19.
| Tárgy: Re: Képességek Hétf. Aug. 15, 2016 6:03 pm | |
| Dzsinn:
- Tökéletes átváltozás: Természetes alakjukban csak fekete füstként jellemezhetőek. Ezzel a képességel képesek bármilyen emberi vagy állati testet ölteni. Viszont a füst és fizikai testük közötti átmenet használata igen megterhelő fizikailag ezért egy nap csak egyszer-kétszer használhatják valamelyik testtájukon.
- Halhatatlanság, regenerálódás: A Dzsinnek nem képesek meghalni, viszont sebesülések ugyan úgy érhetik őket, amelyeknek súlyosságától függ hogy milyen gyorsan képesek abból regenerálódni.
- Nagy fizikai és mágikus erő: A Dzsinnek mivel nagy mágikus erők következtében születnek ezért nagy fizikai és mágikus erő birtokosai is egyben.
- Immunitás az érzelmekre ható mágiákra: Mivel a dzsinnek mágiából születtek és majdhogynem maguk is azok, így gyengébb varázslatoknak is képesek ellen állni, ilyenek például az érzelmekre ható mágiák.
- Lebegés/Repülés | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Képességek | |
| |
| | | | Képességek | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |